Friday 23 March 2012

DENDA KARANGAN. MAIN SURAT-SURAT? APELAH. TIADA KERJA LAIN KE?


Assalamualaikum semua! Iera ada cerita ni. Hot tau! #TAK SANGAT PONN. TAPI HOT DALAM HATI. -,-

|AKU TERLUPA, TAK SENGAJA, KENAPA KENA DENDA|

Tadi kan , kat sch, Iera kene denda. Buad karangan 2kali. Pasrah jea laa. Ape boleh buad. Kan kan? Finally siap jugakk!

Cikgu: Siapa nama Syaera ?

Iera; Saya cikgu.( Datang kedepan dengan muka kebingungan)

Cikgu; Asal awak tak tampal kertas ini? Saya denda awak! Awak salin karangan 2 kali.

Iera; Tapi cikguu, saya tak perasan.(Muka kesian)

Cikgu; Besok hantar, buat dalam testpad.

Iera ponn balik kat tempat duduk dengan perasaan tak puas hati. Kredha aje.


|

|

v

MUKA BUDAK MINTAK LEPUK NEY. HAHA ^^V


Tadi kan, masa Mathematic, besh ouhh! Kiteorang(Aku dan Liesa) main posto-

posto. Bosan gilee mase tuu. Haha.

Niyh laah “tweet” kiteorangg. Do read and understand it. Nak comment? Haha. Boleh. Dalam hati. Okay. Iera merapu meraban. Errr”_”














#Korang paham tak? Tak heh? Sorry tulisan buruk. Harhar.

iera: TERIMA KASIH SUDI MEMBACA. LOVE YOUU;)

No comments:

Post a Comment