Saturday, 17 December 2011

/KAU PENAKUT LAAH KUCING\


Meaoww! Rawrr!

<------ PENAKUT!
Nak tanya ni, siapa suka kucing? Hehe. Saya suka kan kucing. Kucing comels sangad! Semua JANTAN, setiap kali tido, mesti dengan kucing. Hihi.
Tapi tak kesah laah kucing kee hamster kee, asalkan haiwan peliharaan, semua saya suka. Ulang balik, haiwan peliharaan okay? Hehe.

Kat rumah saya, ada 2 ekor kucing. Kiteorang satu family suka panggil dia GENDUD! Sebab dia memang "gendud". Ekor dia kontot aje. Dia gatal taw! Dan juga sombong. Haha.

Bila time makan, dia sorang je makan. Kasihan "kurus", terpaksa bagi chance "gendud" makan. Haaa? Kurus ? Siapa kurus? Kurus tuu kucing saya lagi satu. Dulu-dulu dia berisi, tapi semenjak dia jatu
h sakid, dia dah kurus . # tapi makan banyak jugak!

Ape penyakit kurus? Iera ponn tak tahu? Dia punya mulut kan, sedih kalau tengok! Monyong. Hehe. Dah takdaa mulut daa Iera tengok. Kasihan . Ada penyelesaian tak? Hehe.

Beberapa bulan yang lepas, ada mak kucing mane entah beranak kat rumah ni. Dia melahirkan laa 3ekor anak. Tapi 2ekor dah mati. Tinggal sekor. Ekor nyee panjang. #tak comels;(

Kucing tuu takot orang laah. Apelahh kucing niyh. Bukan aku makan kau pon! Huhh!


p/s : bela kucing dengan penuh kasih sayang, bukan macam I! PEMBULI KUCING. Mwehehe:D



No comments:

Post a Comment